Kaljann написав:Для особливо обдарованих пишу ще раз: на цьому форумі не було замічено розробників\впроваджувачів\реалізаторів\директорів\шоферів\садового. Тому мінімальні шанси що вони побачать ваш пост.Поважайте таких ж пасажирів як і ви самі. Срач розводити не треба.
Негативні емоції можна виплеснути тутечки а краще тутечки.
Перше ТУТЕЧКИ посилання невідомо куди, по другому ТУТУЧКИ відповідають приблизно таке "Згідно з розпорядженням міського голови від
12.10.2009р. №521 "Про роботу з електронними зверненнями громадян, що надходять на офіційний web-сайт Львівської міської ради" електронні
звернення та відповіді на них не мають статусу офіційних документів,а є консультаційними.
Тому рекомендуємо звертатися в Центр обслуговування мешканців (пл.Ринок,1 бічний вхід) та подати на реєстрацію звернення оформлене на начальника управління транспорту та зв"язку Жука М.М."
Тому писання на сайт міськради нічого не дає. Треба писати письмове звернення. І чим більше НАС НЕЗАДОВОЛЕНИХ напише, тим швидше змушені будуть хоч якось відреагувати