zangas написав:Пасажир33 написав:Якщо людина півдня лазить по Краківському, їй вже не вистачає сил пройти 50 м до зупинки??
Все він правильно пише, цілком підтримую.
Невже так тяжко зрозуміти,що зупинка має бути одна в певному радіусі, а не під кожним стовпом і для кожного рогуля махаючого рукою де попало або викрикуючого "СТАНЬТЕ ТУТ!". Причина завжди знайдеться .
Невже так тяжко зрозуміти, що якщо автобус працює в режимі "маршрутнен таксі" (а це підвищена плата за проїзд і обмеження пільг), то і обовязки шофера перед пасажирами повинні відповідатим цьому статусу. І зупиняти транспортний засіб шофер повинен за вимогою пасажира у місцях, де не заборонена зупинка. А "
кожен рагуль" це і жінка з малою дитиною та ще й з вантажем, це і старша людина, в т.ч. і на "законній зупинці" і багато ще...
Тут мова іде про радіальні маршрути! Гармошка не може зупинятися під кожним стовпом! Якщо людина не може пройти 50 м то вона сидить дома! А старі якраз в основному і стоять на зупинках, бо на дорозі воділа їм не стає, вони ж можуть бути "по посвідченню".
Стосовно режиму роботи то це явний юридичний ляп,
призначений для підвищення вартості проїзду бо згідно із законодавством для перевезення пасажирів у режимі маршрутного таксі можуть використовуватися лише автобуси класів А і Б
А це: "4.1.2. Автобуси
місткістю не більше 22 пасажирів, крім водія, поділяються на два класи:
клас А: автобуси, призначені для перевезення сидячих пасажирів та мають місця для стоячих пасажирів;
клас В: автобуси, призначені для перевезення виключно сидячих пасажирів"
ВЗЯТО ЗВІДСИТобто ляп був вже в умовах конкурсу, де писалось "автобуси 1 класу - режим маршрутне таксі". Такі автобуси можуть працювати лише у звичайному та експресному режимі. В принципі за це можна придертись і зменшити вартість проїзду. Практично поки не буде GPS контролю і Е-Квитка це нереально.