Форум про громадський транспорт та транспорті системи

Форум про міський громадський транспорт та транспорті системи

Плюси та мінуси нової схеми

Re: Плюси та мінуси нової схеми

Повідомлення Kirinko » Чет, 05 січня 2012, 10:35

З Тернопільської так само далеко йти до зупинки (зайві 700 метрів)... Враховуючи, що в нас чимало старших людей живе, то це суттєво, щоб таки 4а пустили через НЛ!!! Або вже тоді хай відновлюють тролейбус №1 (як от №12 відновили)!!!

А ті 35 і 26 їдуть через пів міста... то вже швидше пішки...
Kirinko
 

Re: Плюси та мінуси нової схеми

Повідомлення Vovik » Чет, 05 січня 2012, 12:18

Дуже погано, що немає радіального маршруту з топольної до центру! Охочих на цей маршрут є багато, оскільки із цього боку немає прямого маршруту у центр, а людей у центр є багато. 1А, який курсує по Липинського, можна було б або змінити, а бо взагалі додатковий додати! А то реально нема як до центру попасти із топольної, а якшо їхати тролейбусом чи іншим маршрутом, що їдуть максимум до гот.Львів потім дуже довго треба йти, як наприклад до пам. Шевченка чи пам. Данила Галицького!
Vovik
 

Re: Плюси та мінуси нової схеми

Повідомлення Leopolensis » Чет, 05 січня 2012, 15:43

ну просто кошмар як довго треба іти від готелю "Львів" до пам’ятника Шевченку. проблема є в комфортності тролейбуса (та і автобусів усіх) та в частоті руху. хотілося би, щоб усі автобуси були однотипні, а не разнобой, але це, напевно, не за нашого життя
Leopolensis
 

Re: Плюси та мінуси нової схеми

Повідомлення Oles771 » П'ят, 06 січня 2012, 09:02

Kaljann написав:
Андрій93 написав:Я живу на Новому Львові, і зараз хіба вертольота собі купувати... у центр хіба 30-тим, але зважаючи що це буде лише один маршрут, він буде вічно забитим... і нічого радіального не їде попри мене, це просто халепа якась... ані електротранспорту жодного... шкода що кілька років тому розібрали тролейбусні дроти...

а ще одне: а як пересуватися по центру міста? пішки? ну добре коли ви молоді й у повні сил, а коли ви інвалід або похилого віку? У нас так склалося, що більшість наших потреб із доїздом стосуються саме центру. А тепер ще треба буде +5-10 хв на те, щоб пішки добігати туди, куди треба... А про немічних я взагалі не уявляю... як їм пересідати на трансферні? як їм переходити центр? та й самому шкода час тратити на пересідання ж... це тепер на далекі відстані довше, і на коротші теж... адже хордові біля мене то взагалі їдуть зовсім не туди, куди мені зазвичай потрібно... ех...

я особисто за реформи, однак якісь розумні слід, і поступово впроваджувати, це все-таки стосується живих людей, а не банок з тюлькою!..


Нікуди не треба добігати, є три офіційні трансферні зупинки і три неофіційні (зараз піднімаємо питання щоб їх зняти). Не весь НЛ живе на Ярославенка, дехто на Угорській, а дехто і на Тернопільській - вони мають 4а, який зараз нормально і часто їздить. В центр маєте ще 35 і 26.

Брехня, 4а їздить не часто і дуже переповнений, їхав ним вчора 2 рази. Спитав водія, чому так довго небуло автобуса, водій відповів, перезмінка.
Oles771
 
Повідомлення: 2
З нами з: Нед, 01 січня 2012, 21:04

Re: Плюси та мінуси нової схеми

Повідомлення Vital » Пон, 16 січня 2012, 10:14

16.01.2012 Цей бардак з транспортом продовжується і далі !!!
Щодо вул. Пасічної.Маршрут № 47А не було 40 хв !!! (Проміжок 3 8,00-8,40) Маршрут що єдиний їде через центр № 138 брали штурмом та виламували задні двері !!! Мами з маленькими дітьми просто стоять в стороні бо задушити можуть.Хто може це зупинити ? Садовому це в дупі !!! Жук - виходить мило посміхається що все нормально . Барани при владі вже дістали...
Vital
 

Поперед.

Повернутись до Львів

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 7 гостей

cron