Форум про громадський транспорт та транспорті системи

Форум про міський громадський транспорт та транспорті системи

Плюси та мінуси нової схеми

Re: Плюси та мінуси нової схеми

Повідомлення Максим » Пон, 26 грудня 2011, 21:50

Якщо кількість маршруток збільшиться , а умови пересадок з єдиним квитком приживеться у Львові , то схема виправдає себе - плюс.То що вже назріло питання реформи транспорту-очевидно - плюс.Питання чи в такий спосіб необхідно зразу змінювати транспортну схему???? Не навели порядок руху діючих маршрутів, завантаженості, комфорту.-мінус. Не змінивши нічого ви взялись за рух.А хто виборов право на маршрути????? Ті що були, ті що при владі!!!?
Не знаю , які хордові, а які радіальні але з Левандівки для людей задіяли аж 3 маршрути і ні одного такого , який би міг з одним талоном доїхати до місця призначення. Дайте можливість людям вибору за його гроші по людяному користуватись благами. А не робити галочку до Євро 2012. Майже в усіх напрямках поставили радіальний маршрут окрім Левандівки. Прошу виправити ту прикру помилку поки є час.Не думайте про свій гаманець і імідж, подумайте про людей.Ви перше дайте, організуйте.... , а ви тільки контролем ( поборами) займаєтесь. Прикриваєтесь людьми , а заробляєте гроші для себе.
Максим
 

Re: Плюси та мінуси нової схеми

Повідомлення Kaljann » Пон, 26 грудня 2011, 22:22

Максим, Вам спочатку сюди. Прошу нас не ображати. Стосовно радіальних,то наприклад Зелена, Любінська, Кн. Ольги, Замарстинівська теж їх не мають, бо там вони дублюватимуть електротранспорт. Теоретично, з продовженням тролейбуса №5 до Ашану мають забрати і тепрешній 11. Ходять чутки що це буде вже до Євро, ІМХО не раніше жовтня в кращому випадку. Половину усіх маршрутів мали б отримати державні АТП-1 і ЛАТП-16... Чи пройде ЛАТП побачимо 28.12, АТП-1 точно. По-моєму це великий плюс. Стосовно талону - мусимо чекати поки "Свобода" спуститься на землю після свят і соізволить подумати про нас. Впровадження схеми обов"язкова умова до Євро, і на закупівлю автобусів з держбюджету, тому так і спішать.
Kaljann
 
Повідомлення: 192
З нами з: Суб, 03 грудня 2011, 13:13

Re: Плюси та мінуси нової схеми

Повідомлення sergrit1 » Вів, 27 грудня 2011, 11:07

Kaljann написав:Максим, Вам спочатку сюди. Прошу нас не ображати. Стосовно радіальних,то наприклад Зелена, Любінська, Кн. Ольги, Замарстинівська теж їх не мають, бо там вони дублюватимуть електротранспорт.

Це невдалий аргумент. Хіба 3А не дублює тролейбус №5, а 6А трамвай №7, а 2А трамвай №6?
sergrit1
 

Re: Плюси та мінуси нової схеми

Повідомлення Андрій » Вів, 27 грудня 2011, 15:06

Чим із Зеленої вище водоканалу добратися до Університету Франка? У звороньому напрямку можна пройти до Стефаника. Хоч іди з пл. Петрушевича пішки, або пересідати на Трамвай, а далі знов пішки. І з Зеленої до кільці де їдуть радіальні маршрутки взагалі нічого не іде треба іти пішки до пам'ятника Данилу Галицькому, або пересідати на трамвай, щоб проїхати 1 зупинку.
Андрій
 

Re: Плюси та мінуси нової схеми

Повідомлення Vital » П'ят, 30 грудня 2011, 17:46

Val написав:Чому немає ЖОДНОГО транспорту яким можна доїхати від початку Личаківської до Пасічної (Китайської). Дві вулиці, що переходять одна в одну і немають ніякого відношення до центру, а маршрутку ні одну не пустили, хоча до цьго були 21, 30, 38, 63, 72, 96 ?????? Як це зрозуміти. Взагалі вул. Пасічну розгрузили так, що мешканцям напевно прийдеться ходити пішки. Як можна їхати 5 км з пересадкою за 4 гр ???? Це не занадто ???

Повністю підтримую це запитання. Платити заставляють більше . Майорівку взагалі не рахують за територію міста.
Мінімум транспорту на відрізку п. Личаківської - Пасічна - Дж. Вашингтона. Супер заповнений маршрут № 55 взагалі не замінено іншим. До кінця Городоцької крім № 138 не доберешся за 2 Грн. Грабують наші кишені. "Академіки" з Політехніки що ви натворили ????? Пасічна - Повстане !!!!
Vital
 

Re: Плюси та мінуси нової схеми

Повідомлення jerry » П'ят, 30 грудня 2011, 18:27

Нова схема якщо і має плюси то принаймні особисто для мене вони точно не здатні переважати усі мінуси... принаймні хоча б найголовніший - додаткові витрати часу(а деколи і не маленькі).. розумієте оці всі схеми нові вони можуть впроваджуватись за наявності розвинутої схеми альтернативного транспорту(тролейбуси, трамваїб а особливо в метро(до речі тут хтось наводив нам Прагу і Дублін за приклад організації системи перевезнь, так от за Дублін не скажу, але в Празі то є метро, а це насправді величезний фактор розвантеження міських доріг))...

А так то всі оці "радіальні" "хордові" маршрути... то чистої води теорія "сферичного коня в вакуумі"... в реальних умовах це не буде працювати... що з того що в нас на схемі все так красиво якщо людям фактично доведеться витрачати третину дня на дорогу кудись?.... ці всі нові схеми вони відірвані від життя... від нашої людської ментальності і поведінки, кінець кінцем від стану наших доріг і транспортних розвязок... якщо щось таке і впроваджувати то поступово і добре вивчаючи всі наслідки таких змін...

І якщо дивитись на схему то мені вистачило одного погляду щоб зрозуміти що розробляли цю схему одні лиш "теоретики" які тільки мудрі книжки читати і можуть... як приклад - наявність 17 маршруту... гарантую що він буде їздити порожняком, бо маршрут "боковий" і реальною єдиною перевагою це буде можлива відсутність дорожніх заторів по дорозі... хіба в якості пересадки використати по дорозі кудись на Сихів... но поки безоплатних пересадок не буде... напівпусті автобуси забезпечені... питається і кому таке потрібно?
jerry
 
Повідомлення: 2
З нами з: П'ят, 30 грудня 2011, 17:24

Re: Плюси та мінуси нової схеми

Повідомлення sergrit » П'ят, 30 грудня 2011, 21:34

Vital написав:
Val написав:Чому немає ЖОДНОГО транспорту яким можна доїхати від початку Личаківської до Пасічної (Китайської). Дві вулиці, що переходять одна в одну і немають ніякого відношення до центру, а маршрутку ні одну не пустили, хоча до цьго були 21, 30, 38, 63, 72, 96 ?????? Як це зрозуміти. Взагалі вул. Пасічну розгрузили так, що мешканцям напевно прийдеться ходити пішки. Як можна їхати 5 км з пересадкою за 4 гр ???? Це не занадто ???

Повністю підтримую це запитання. Платити заставляють більше . Майорівку взагалі не рахують за територію міста.
Мінімум транспорту на відрізку п. Личаківської - Пасічна - Дж. Вашингтона. Супер заповнений маршрут № 55 взагалі не замінено іншим. До кінця Городоцької крім № 138 не доберешся за 2 Грн. Грабують наші кишені. "Академіки" з Політехніки що ви натворили ????? Пасічна - Повстане !!!!

138 лишається. Ввели додатковий радіальний маршрут №47A:
к-тр Довженка – просп. Червоної Калини – вул. Луганська – вул. Зелена – вул. Джорджа Вашингтона – вул. Пасічна – вул. Личаківська – вул. Підвальна – вул. Торгова – просп. Свободи – пл. Галицька.
sergrit
 
Повідомлення: 33
З нами з: П'ят, 16 грудня 2011, 17:47

Re: Плюси та мінуси нової схеми

Повідомлення Vital » П'ят, 30 грудня 2011, 22:58

Чудова новина ! Невже до нас прислухались. Маршрут 47А з трансферним квитком - це посто супер! Тепер Майорівка не відірвана від "світу".
Vital
 

Re: Плюси та мінуси нової схеми

Повідомлення Kaljann » П'ят, 30 грудня 2011, 23:51

Це невдалий аргумент. Хіба 3А не дублює тролейбус №5, а 6А трамвай №7, а 2А трамвай №6?


Тролейбус №5 не їде до "Ашану". Ввечері там завал. Трамвай №7 не їде у величезний район Рясне-2. Пропонуєте заїхати в центр, сісти на трамвай №6 а потім пересісти на 2А допустимо до мотозаводу??
Kaljann
 
Повідомлення: 192
З нами з: Суб, 03 грудня 2011, 13:13

Re: Плюси та мінуси нової схеми

Повідомлення Віка » Суб, 31 грудня 2011, 13:26

borest написав:Був собі такий маршрут як 72, їздив, до центру не заїжджав, де він???

А чому не видно відповіді на це запитання??? Адже автор правий на 200 відсотків! Кому заважав такий маршрут???
Віка
 
Повідомлення: 1
З нами з: Суб, 31 грудня 2011, 13:04

Поперед.Далі

Повернутись до Львів

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Google [Bot] і 2 гостей

cron