Форум про громадський транспорт та транспорті системи

Форум про міський громадський транспорт та транспорті системи

Плюси та мінуси нової схеми

Re: Плюси та мінуси нової схеми

Повідомлення Mike » Чет, 15 грудня 2011, 10:34

Як на мене то нахабство водіїв дуже перебільшене(попробуй виїхати з зупинки коли тебе норовлять обігнати 20 легковушок менш габаритних та з кращим мотором).

А в усіх проблемах винуватий приватний транспорт, який перевозить не 40 пасажирів, а в кращому випадку двох :)
Mike
Site Admin
 
Повідомлення: 167
З нами з: П'ят, 02 грудня 2011, 13:53
Звідки: Львів

Re: Плюси та мінуси нової схеми

Повідомлення маряна » Чет, 15 грудня 2011, 21:00

Kaljann написав:Ще один недолік відсутність маршруту Новий Львів (Податкова) - Ш. Руставелі. ІМХО або пустити 5 троль через НЛ або простіше - 18 маршрутку (і забрати її з лісових складів на Курмановича це взагалі піпец)


Ще один недолік з Левандівки (вул. Широка) на Чорновола (до бомби і дальше на Топольну) ні яка маршрутка не їде. Тобто бабульки які їздять в лікарню мають пересідати.
Студенти які їдуть на Підголоско, мають зранку добиратися з пересадками.
невже не можна впустити маршрутку по маршруту № 56. Я впевнена, що багато людей були б ЗА.Оскільки з Левандівки ні на Городоцьку (до МЕТРО), ні на ГАЛИЦЬКЕ ПЕРЕХРЕСТЯ однією маршруткою доїхати не можна.
Так само і до Кінкрос Леополісу (АШАН) доїхати не можна.
А яка саме оплата буде впроваджена?
маряна
 
Повідомлення: 1
З нами з: Чет, 15 грудня 2011, 20:44

Re: Плюси та мінуси нової схеми

Повідомлення Mike » П'ят, 16 грудня 2011, 18:34

маряна написав:Ще один недолік з Левандівки (вул. Широка) на Чорновола (до бомби і дальше на Топольну) ні яка маршрутка не їде. Тобто бабульки які їздять в лікарню мають пересідати.
Студенти які їдуть на Підголоско, мають зранку добиратися з пересадками.
невже не можна впустити маршрутку по маршруту № 56. Я впевнена, що багато людей були б ЗА.Оскільки з Левандівки ні на Городоцьку (до МЕТРО), ні на ГАЛИЦЬКЕ ПЕРЕХРЕСТЯ однією маршруткою доїхати не можна.
Так само і до Кінкрос Леополісу (АШАН) доїхати не можна.

Погоджуюсь. Але якщо "багато людей були б ЗА", то чому ці люди не прийдуть на громадські слухання(яких було уже більше десятка) і не заявлять про це? Чому не подадуть скарг в письмовому вигляді в міськраду?
От якби це зробив хоча б 1% населення Левандівки... :)
По кількох рейсах на основі аргументованих звернень жителів міста були внесені зміни.

маряна написав:А яка саме оплата буде впроваджена?

Подібна до тієї що є на радіальних маршрутах уже зараз. Берете трансферний квиток у водія і можете пересісти на іншу маршрутку безоплатно.
Mike
Site Admin
 
Повідомлення: 167
З нами з: П'ят, 02 грудня 2011, 13:53
Звідки: Львів

Re: Плюси та мінуси нової схеми

Повідомлення Kaljann » П'ят, 16 грудня 2011, 18:36

Тепер багато куди не можна бути доїхати однією маршруткою. В тому і суть схеми - замінити маршрутки на великі автобуси\трол\трамваї вдповідно з пересадками. 56 -156 ніби як залишають, якщо я вас зрозумів правильно, звірте тут. ІМХО актуальніше вимагати продовження маршруту 23 (обрізаний до приміського 53). ніж до Ашану.
Про оплату достовірно відомо лише таке:
"квиток - Це пластикова картка, яка матиме різні програми, тобто разова поїздка, денний проїзд, місячний абонемент і так далі. Поповнення – як у мобільного телефону."
Оплата: "Зважаючи на критичний фінансовий стан електротранспорту, розглядається питання підняття тарифу до 1,5 грн, на автобусних маршрутах таке питання наразі не розглядається" М. Жук, чат на захід.нет
Kaljann
 
Повідомлення: 192
З нами з: Суб, 03 грудня 2011, 13:13

Re: Плюси та мінуси нової схеми

Повідомлення Володя » П'ят, 16 грудня 2011, 22:02

Хочу висловити і своє зауваження.Всім охочим пропоную проявити маленьку кмітливість уже зараз. Всі ми пам"ятаємо нещодавну кампанію із реєстрацією автобусів для перевезення пасажирів. Всім їм давали нові номери жовтого кольору.... А тепер увага, - придивіться до нових так званих радіальних маршрутів, що курсують уже зараз. Нові великі автобуси, а реєстраційні номери на них чомусь білі. Чому, може це не пасажирські автобуси, а "грузовози", чи "приватовози", га?
Володя
 

Re: Плюси та мінуси нової схеми

Повідомлення галя » Суб, 17 грудня 2011, 21:47

Якщо з нашого району не можливо було добратись в якийсь інший район нам потрібно було пересідати 2 рази, то тепер треба буде 4......Це смішно!!!! ...А той Жук взагалі далекий від наших транспортних проблем, бо їздить на машині і йому пофіг, як будуть добиратися "прості смертні"....
галя
 

Re: Яким маршрутом можна проїхати

Повідомлення Володимир » Нед, 18 грудня 2011, 22:55

так це взагалі жесть))) як можна впроваджувати такі маршрути??? в тій міській раді сидять одні товстосуми яким взагалі всерівно як простий народ буде добиратися з того чи іншого району на з дому на роботу і навпаки....нехай б самі попробували поїздити по цих маршрутах...
Володимир
 

Плюси та мінуси нової схеми

Повідомлення Val » Пон, 19 грудня 2011, 10:12

Чому немає ЖОДНОГО транспорту яким можна доїхати від початку Личаківської до Пасічної (Китайської). Дві вулиці, що переходять одна в одну і немають ніякого відношення до центру, а маршрутку ні одну не пустили, хоча до цьго були 21, 30, 38, 63, 72, 96 ?????? Як це зрозуміти. Взагалі вул. Пасічну розгрузили так, що мешканцям напевно прийдеться ходити пішки. Як можна їхати 5 км з пересадкою за 4 гр ???? Це не занадто ???
Val
 

Re: Плюси та мінуси нової схеми

Повідомлення borest » Пон, 19 грудня 2011, 13:02

Був собі такий маршрут як 72, їздив, до центру не заїжджав, де він???
borest
 
Повідомлення: 1
З нами з: Пон, 19 грудня 2011, 12:56

Re: Плюси та мінуси нової схеми

Повідомлення sergrit » Пон, 19 грудня 2011, 18:00

Val написав:Чому немає ЖОДНОГО транспорту яким можна доїхати від початку Личаківської до Пасічної (Китайської). Дві вулиці, що переходять одна в одну і немають ніякого відношення до центру, а маршрутку ні одну не пустили, хоча до цьго були 21, 30, 38, 63, 72, 96 ?????? Як це зрозуміти. Взагалі вул. Пасічну розгрузили так, що мешканцям напевно прийдеться ходити пішки. Як можна їхати 5 км з пересадкою за 4 гр ???? Це не занадто ???

Тут дійсно щось реально не подумали. Я кожен день хожу по Личаківській і бачу як радіальний маршрут 5A у Винники ганяє порожняк, в той час як маршрутки на Пасічну забиті по самі вуха. Як на мене треба пустити 5A на Пасічну, Вашингтона з кінцевою на АС на Зеленій, наприклад. А у Винники завернути додатковий хордовий маршрут.
sergrit
 
Повідомлення: 33
З нами з: П'ят, 16 грудня 2011, 17:47

Поперед.Далі

Повернутись до Львів

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Google [Bot] і 2 гостей

cron