Сторінка 7 з 7

Re: Плюси та мінуси нової схеми

ПовідомленняДодано: Чет, 05 січня 2012, 10:35
Kirinko
З Тернопільської так само далеко йти до зупинки (зайві 700 метрів)... Враховуючи, що в нас чимало старших людей живе, то це суттєво, щоб таки 4а пустили через НЛ!!! Або вже тоді хай відновлюють тролейбус №1 (як от №12 відновили)!!!

А ті 35 і 26 їдуть через пів міста... то вже швидше пішки...

Re: Плюси та мінуси нової схеми

ПовідомленняДодано: Чет, 05 січня 2012, 12:18
Vovik
Дуже погано, що немає радіального маршруту з топольної до центру! Охочих на цей маршрут є багато, оскільки із цього боку немає прямого маршруту у центр, а людей у центр є багато. 1А, який курсує по Липинського, можна було б або змінити, а бо взагалі додатковий додати! А то реально нема як до центру попасти із топольної, а якшо їхати тролейбусом чи іншим маршрутом, що їдуть максимум до гот.Львів потім дуже довго треба йти, як наприклад до пам. Шевченка чи пам. Данила Галицького!

Re: Плюси та мінуси нової схеми

ПовідомленняДодано: Чет, 05 січня 2012, 15:43
Leopolensis
ну просто кошмар як довго треба іти від готелю "Львів" до пам’ятника Шевченку. проблема є в комфортності тролейбуса (та і автобусів усіх) та в частоті руху. хотілося би, щоб усі автобуси були однотипні, а не разнобой, але це, напевно, не за нашого життя

Re: Плюси та мінуси нової схеми

ПовідомленняДодано: П'ят, 06 січня 2012, 09:02
Oles771
Kaljann написав:
Андрій93 написав:Я живу на Новому Львові, і зараз хіба вертольота собі купувати... у центр хіба 30-тим, але зважаючи що це буде лише один маршрут, він буде вічно забитим... і нічого радіального не їде попри мене, це просто халепа якась... ані електротранспорту жодного... шкода що кілька років тому розібрали тролейбусні дроти...

а ще одне: а як пересуватися по центру міста? пішки? ну добре коли ви молоді й у повні сил, а коли ви інвалід або похилого віку? У нас так склалося, що більшість наших потреб із доїздом стосуються саме центру. А тепер ще треба буде +5-10 хв на те, щоб пішки добігати туди, куди треба... А про немічних я взагалі не уявляю... як їм пересідати на трансферні? як їм переходити центр? та й самому шкода час тратити на пересідання ж... це тепер на далекі відстані довше, і на коротші теж... адже хордові біля мене то взагалі їдуть зовсім не туди, куди мені зазвичай потрібно... ех...

я особисто за реформи, однак якісь розумні слід, і поступово впроваджувати, це все-таки стосується живих людей, а не банок з тюлькою!..


Нікуди не треба добігати, є три офіційні трансферні зупинки і три неофіційні (зараз піднімаємо питання щоб їх зняти). Не весь НЛ живе на Ярославенка, дехто на Угорській, а дехто і на Тернопільській - вони мають 4а, який зараз нормально і часто їздить. В центр маєте ще 35 і 26.

Брехня, 4а їздить не часто і дуже переповнений, їхав ним вчора 2 рази. Спитав водія, чому так довго небуло автобуса, водій відповів, перезмінка.

Re: Плюси та мінуси нової схеми

ПовідомленняДодано: Пон, 16 січня 2012, 10:14
Vital
16.01.2012 Цей бардак з транспортом продовжується і далі !!!
Щодо вул. Пасічної.Маршрут № 47А не було 40 хв !!! (Проміжок 3 8,00-8,40) Маршрут що єдиний їде через центр № 138 брали штурмом та виламували задні двері !!! Мами з маленькими дітьми просто стоять в стороні бо задушити можуть.Хто може це зупинити ? Садовому це в дупі !!! Жук - виходить мило посміхається що все нормально . Барани при владі вже дістали...