Сторінка 6 з 7

Re: Плюси та мінуси нової схеми

ПовідомленняДодано: Пон, 02 січня 2012, 13:09
Mike
Велика кількість маршруток на Сихів виправдана великим пасажиропотоком. Це найбільший район Львова - фактично весь забудований багатоповерхівками. І крім 15-поверхових жилих будинків там мало чого є, робочих місць мало, тому значно більший відсоток сихівчан їздить на роботу в інші райони міста ніж це роблять жителі Наукової чи Личакова.

Re: Плюси та мінуси нової схеми

ПовідомленняДодано: Пон, 02 січня 2012, 13:29
Лана
Я в шоці від схеми, відчуваю себе так, ніби у інше місто потрапила...Перебрала купу маршруток, щоб добиратися до Арсену на Чорновола з Володимира Великого(гот.Гетьман), знайшла 51, простояла сьогодні десь годину, так її і не було. А маршрутки, що на Сихів їхали, крім того, що рідко їхали, то взагалі всі забиті були і старші люди з Наукової на Сихів пішки потопали! І це у вихідний день! Просто з жахом думаю, як завтра на роботу добиратися, якщо вже сьогодні все забите! А ці маршрути нові будуть ходити взагалі чи це тільки на папері?

Re: Плюси та мінуси нової схеми

ПовідомленняДодано: Пон, 02 січня 2012, 18:37
qwerty
Mike написав:
маряна написав:А яка саме оплата буде впроваджена?

Подібна до тієї що є на радіальних маршрутах уже зараз. Берете трансферний квиток у водія і можете пересісти на іншу маршрутку безоплатно.

А яка гарантія є що година дії трансферного квитка буде реальною, якщо:
а. поїздка затягнеться за 1 год (не переконаєте що центр буде розгружений) - білет анулюється (попав на гроші)
б. при пересадці "отримувач пасажирів" запізнився "чуток" (реальніше нікуди) - білет анулюється (попав на гроші)
в. і не факт, що наші "начальники", які то все задумали не зроблять "дуже зручний" той "електронний квиток" - у формі пінгвінчика )))
г. а "пересісти без оплатно" - ой як я сумніваюсь що це пройде в культурній формі і без негативних емоцій зі сторони того ж самого водія.

Re: Плюси та мінуси нової схеми

ПовідомленняДодано: Пон, 02 січня 2012, 18:40
qwerty
галя написав:Якщо з нашого району не можливо було добратись в якийсь інший район нам потрібно було пересідати 2 рази, то тепер треба буде 4......Це смішно!!!! ...А той Жук взагалі далекий від наших транспортних проблем, бо їздить на машині і йому пофіг, як будуть добиратися "прості смертні"....


головне шо ті "прості смертні" не будуть йому перешкоджати їздити де йому заманеться )))), для того і видно розгружають місця пересування нашої немаленької "еліти"

Re: Плюси та мінуси нової схеми

ПовідомленняДодано: Пон, 02 січня 2012, 18:51
qwerty
Vital написав:
Val написав:Чому немає ЖОДНОГО транспорту яким можна доїхати від початку Личаківської до Пасічної (Китайської). Дві вулиці, що переходять одна в одну і немають ніякого відношення до центру, а маршрутку ні одну не пустили, хоча до цьго були 21, 30, 38, 63, 72, 96 ?????? Як це зрозуміти. Взагалі вул. Пасічну розгрузили так, що мешканцям напевно прийдеться ходити пішки. Як можна їхати 5 км з пересадкою за 4 гр ???? Це не занадто ???

Повністю підтримую це запитання. Платити заставляють більше . Майорівку взагалі не рахують за територію міста.
Мінімум транспорту на відрізку п. Личаківської - Пасічна - Дж. Вашингтона. Супер заповнений маршрут № 55 взагалі не замінено іншим. До кінця Городоцької крім № 138 не доберешся за 2 Грн. Грабують наші кишені. "Академіки" з Політехніки що ви натворили ????? Пасічна - Повстане !!!!


Це нова схема підняття оплати за проїзд, але так щоб і ніби не підняли ціну, але і платити треба вдвічі більше (бо варіантів немає) - бо невкакатись академіки з невкакатись політеху з якимись оленями з-за бугра ніби придумали (і ніби професура а все тіж тлумки з кульпи). Тіки навряд чи забугорні олені вкурсі про всю картину нашого транспорту. Їм дали що треба оптимізувати - вони й оптимізували, а "наші" як завжди шось чуть-чуть підправили ))))))

Re: Плюси та мінуси нової схеми

ПовідомленняДодано: Пон, 02 січня 2012, 20:12
Kaljann
qwerty написав:А яка гарантія є що година дії трансферного квитка буде реальною, якщо:
а. поїздка затягнеться за 1 год (не переконаєте що центр буде розгружений) - білет анулюється (попав на гроші)
б. при пересадці "отримувач пасажирів" запізнився "чуток" (реальніше нікуди) - білет анулюється (попав на гроші)
в. і не факт, що наші "начальники", які то все задумали не зроблять "дуже зручний" той "електронний квиток" - у формі пінгвінчика )))
г. а "пересісти без оплатно" - ой як я сумніваюсь що це пройде в культурній формі і без негативних емоцій зі сторони того ж самого водія.

це ж звідки треба їхати у центр цілу годину?? З Миколаєва?? По друге, не трансферний, який діє зараз, а Е-Квиток Тобто пластикова картка яку прикладається до валідатора (висітиме на поручнях біля кожних дверей) і з неї зніматиметься сума. При посадці в другу маршрутку прикладати вже не треба, проте якщо тебе зловлять контролери, після того як пройде година після прикладання до валідатора то штраф. У водія будуть лише квитки на одну поїздку. Весь процес контролюватимуть контролери, а не водій.

Re: Плюси та мінуси нової схеми

ПовідомленняДодано: Вів, 03 січня 2012, 01:58
Андрій93
Я живу на Новому Львові, і зараз хіба вертольота собі купувати... у центр хіба 30-тим, але зважаючи що це буде лише один маршрут, він буде вічно забитим... і нічого радіального не їде попри мене, це просто халепа якась... ані електротранспорту жодного... шкода що кілька років тому розібрали тролейбусні дроти...

а ще одне: а як пересуватися по центру міста? пішки? ну добре коли ви молоді й у повні сил, а коли ви інвалід або похилого віку? У нас так склалося, що більшість наших потреб із доїздом стосуються саме центру. А тепер ще треба буде +5-10 хв на те, щоб пішки добігати туди, куди треба... А про немічних я взагалі не уявляю... як їм пересідати на трансферні? як їм переходити центр? та й самому шкода час тратити на пересідання ж... це тепер на далекі відстані довше, і на коротші теж... адже хордові біля мене то взагалі їдуть зовсім не туди, куди мені зазвичай потрібно... ех...

я особисто за реформи, однак якісь розумні слід, і поступово впроваджувати, це все-таки стосується живих людей, а не банок з тюлькою!..

Re: Плюси та мінуси нової схеми

ПовідомленняДодано: Вів, 03 січня 2012, 10:02
Vital
Щодо маршрутів які змінили тільки номер : на прикладі №40 (старий 7-А).На маршруті до реформи курсували нові автобуси ТАТА(Еталон).Зараз їздять брудні та розшарпані Богдани. Ось таку реформу важко зрозуміти.

Re: Плюси та мінуси нової схеми

ПовідомленняДодано: Чет, 05 січня 2012, 03:48
Kaljann
Vital написав:Щодо маршрутів які змінили тільки номер : на прикладі №40 (старий 7-А).На маршруті до реформи курсували нові автобуси ТАТА(Еталон).Зараз їздять брудні та розшарпані Богдани. Ось таку реформу важко зрозуміти.

На 97 їздили мерседесики, зараз Еталони. На 52 Еталони, зараз низькопідлогові Богдани з 24 і два неоплани

Re: Плюси та мінуси нової схеми

ПовідомленняДодано: Чет, 05 січня 2012, 03:54
Kaljann
Андрій93 написав:Я живу на Новому Львові, і зараз хіба вертольота собі купувати... у центр хіба 30-тим, але зважаючи що це буде лише один маршрут, він буде вічно забитим... і нічого радіального не їде попри мене, це просто халепа якась... ані електротранспорту жодного... шкода що кілька років тому розібрали тролейбусні дроти...

а ще одне: а як пересуватися по центру міста? пішки? ну добре коли ви молоді й у повні сил, а коли ви інвалід або похилого віку? У нас так склалося, що більшість наших потреб із доїздом стосуються саме центру. А тепер ще треба буде +5-10 хв на те, щоб пішки добігати туди, куди треба... А про немічних я взагалі не уявляю... як їм пересідати на трансферні? як їм переходити центр? та й самому шкода час тратити на пересідання ж... це тепер на далекі відстані довше, і на коротші теж... адже хордові біля мене то взагалі їдуть зовсім не туди, куди мені зазвичай потрібно... ех...

я особисто за реформи, однак якісь розумні слід, і поступово впроваджувати, це все-таки стосується живих людей, а не банок з тюлькою!..


Нікуди не треба добігати, є три офіційні трансферні зупинки і три неофіційні (зараз піднімаємо питання щоб їх зняти). Не весь НЛ живе на Ярославенка, дехто на Угорській, а дехто і на Тернопільській - вони мають 4а, який зараз нормально і часто їздить. В центр маєте ще 35 і 26.