Сторінка 3 з 7

Re: Плюси та мінуси нової схеми

ПовідомленняДодано: Пон, 19 грудня 2011, 19:14
Mike
Val написав:Чому немає ЖОДНОГО транспорту яким можна доїхати від початку Личаківської до Пасічної (Китайської).

Така маршрутка є. 138ма. Приміські маршрутки, які залишаються, добавлю уже в найближчі дні на схему.

Re: Нова схема: вулиці по яких їдуть маршрутки

ПовідомленняДодано: Вів, 20 грудня 2011, 21:41
Трохим
Який клоун це зробив, нехай у них заберуть жоповози і так как нас всих на маршрутки яки вони придумали

Re: Плюси та мінуси нової схеми

ПовідомленняДодано: Сер, 21 грудня 2011, 11:16
Valentina
Mike написав:
Val написав:Чому немає ЖОДНОГО транспорту яким можна доїхати від початку Личаківської до Пасічної (Китайської).

Така маршрутка є. 138ма. Приміські маршрутки, які залишаються, добавлю уже в найближчі дні на схему.

А 138 точно залишиться ????

Re: Нова схема: вулиці по яких їдуть маршрутки

ПовідомленняДодано: Сер, 21 грудня 2011, 12:14
Mike
Трохим написав:Який клоун це зробив, нехай у них заберуть жоповози і так как нас всих на маршрутки яки вони придумали
Хто нехай забере? Що плануєте робити ви поки вони будуть? Це ваш обов’язок контролювати дії влади. І перевищують свої повноваження вони рівно настільки наскільки суспільство і ви особисто їм дозволяє. А допоки ви плануєте сидіти в куточку і чекати, що хтось нехай забере - змін ніяких не буде.
Приходьте і вискажіть усі свої думки особисто тим, хто це все запроваджує.

Valentina написав:А 138 точно залишиться ????

Міська влада банально не контролює цей маршрут, тому відмінити його вона не може.

Re: Плюси та мінуси нової схеми

ПовідомленняДодано: П'ят, 23 грудня 2011, 18:33
Саня
Всім привіт!
Чому не має прямого маршруту з вул. В. Великого до Липинського?
Чим добиратися на 07:00 ???
Скільки маршрутів треба змінити і де гарантії, що транспорт буде їздити відповідно до розкладу????

Re: Плюси та мінуси нової схеми

ПовідомленняДодано: П'ят, 23 грудня 2011, 18:41
Kaljann
Саня написав:Всім привіт!
Чому не має прямого маршруту з вул. В. Великого до Липинського?
Чим добиратися на 07:00 ???
Скільки маршрутів треба змінити і де гарантії, що транспорт буде їздити відповідно до розкладу????

це питання до адміністрації сайту??

Re: Плюси та мінуси нової схеми

ПовідомленняДодано: Суб, 24 грудня 2011, 20:00
2008andrew
Погоджуюсь з Kaljann щодо непоінформованості населення.
Тільки з цього форуму дізнався, що "мої" соті маршрути по вул.Городоцькій збережені , бо вони є приміські і підпорядковуються обласній раді, а не міській. Просто полегшення якесь!

Плюси та мінуси нової схеми

ПовідомленняДодано: Нед, 25 грудня 2011, 14:44
Оксана
Плюси?!!!! :shock:
Які там плюси!! Суцільні мінуси!! Оце вже подарунок людям на Новий Рік!! :(
Цікаво хто і чим думав, коли складав ці маршрути і чи думав взагалі? Чи наші панове депутати спочатку нароблять добра для народу, ви люди потім думайте, як вам з тим "добром" впоратись і куди діватись. Це ж хіба їм тепер треба бозна коли вставати і чим добиратись, щоб нароботу вчасно доїхати.Самі б спочатку по цих маршрутах проїхались і подивились чи раціонально їх приймати.

Re: Плюси та мінуси нової схеми

ПовідомленняДодано: Нед, 25 грудня 2011, 21:05
STEVAN
Шановні в міськраді. і чим рясне завинило перед ВАМИ ? з нинішних 3,21,28,47,49,54,65,131,144,217 -(десять маршрутів на даний час(і ще за останні 5 років СКАСОВАНО як мінімум три маршрута) І що ви робите зараз:№ 6-а так званий РАДІАЛЬНИЙ не знаю чи сказали вам французи ПО-СЕКРЕТУ що ці РАДІАЛЬНІ маршрути діють в НОЧІ (наприклад - МАДРІД) добре більш менш можна змиритись.Далі №11-рясне-сихів -як не було доїзду до АШАНУ так і не буде(краще б пустили по кільцевій чим 2-3 год доїзджати до сихова. №12-рясне-АС2 якщо залишиться як є то буде добре+1(чи ви змінили -продовжили його до Щурата-це абсурд)№17-дуже добре+1( і що мешканці Щурата вже від Грінченка не МОЖУТЬ дійти до ХАТИ вже конче треба ПІД САМ ПІДЇЗД?див марш №12)".№22ЦЕНТР-БРЮХОВИЧІ і яке відношення цей маршрут має до РЯСНЕ?(таке саме як ЛЬВІВ-КРАКІВЕЦЬ)№30 РЯСНЕ-СТРИЙСЬКИЙ ПАРК (ну невжеж так тяжко впустити його до АШАНУ?І що вийшло АШ ПЯТЬ З ПОЛОВИНОЮ рейсів на всю РЯСНУ (з 50 тис.нас) і слід врахувати ще таке:РЯСНЕ НЕ МАЄ- ТРАМВАЙ.МАР ,ТРОЛЕЙБУС. МАР. Є АЖ ДВА СЕМАФОРА НА 10-ТИ КМ ВУЛИЦЮ (найдовшу вулицю ЛЬВОВА) двох-рядна вулиця.з переїздом поїздів,до відома що ЛЬВІВ не має ПІВНІЧНОЇ ЧАСТИНИ КІЛЬЦЕВОЇ- і всі транзитні машини ЇДУТЬ ЧЕРЕЗ РЯСНЕ по ШЕВЧЕНКА в тому числі Яворівські марш..ВИСНОВОК ТАКИЙ оцінка такого проекту-2.МОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 1-доїзд по кільцевій до ЕПІЦЕНТРУ.2-доїзд до АШАНУ(стадіон)3-доїзд до ЗАЛ.ВОКЗАЛУ доРЯСНОГО!

Re: Плюси та мінуси нової схеми

ПовідомленняДодано: Нед, 25 грудня 2011, 22:15
Kaljann
Не знаю як нарахунок Епіцентру по кільцевій, до вокзалу і Ашану передбачається доїзд радіальними з пересадками.