Сторінка 2 з 7

Re: Плюси та мінуси нової схеми

ПовідомленняДодано: Чет, 15 грудня 2011, 10:34
Mike
Як на мене то нахабство водіїв дуже перебільшене(попробуй виїхати з зупинки коли тебе норовлять обігнати 20 легковушок менш габаритних та з кращим мотором).

А в усіх проблемах винуватий приватний транспорт, який перевозить не 40 пасажирів, а в кращому випадку двох :)

Re: Плюси та мінуси нової схеми

ПовідомленняДодано: Чет, 15 грудня 2011, 21:00
маряна
Kaljann написав:Ще один недолік відсутність маршруту Новий Львів (Податкова) - Ш. Руставелі. ІМХО або пустити 5 троль через НЛ або простіше - 18 маршрутку (і забрати її з лісових складів на Курмановича це взагалі піпец)


Ще один недолік з Левандівки (вул. Широка) на Чорновола (до бомби і дальше на Топольну) ні яка маршрутка не їде. Тобто бабульки які їздять в лікарню мають пересідати.
Студенти які їдуть на Підголоско, мають зранку добиратися з пересадками.
невже не можна впустити маршрутку по маршруту № 56. Я впевнена, що багато людей були б ЗА.Оскільки з Левандівки ні на Городоцьку (до МЕТРО), ні на ГАЛИЦЬКЕ ПЕРЕХРЕСТЯ однією маршруткою доїхати не можна.
Так само і до Кінкрос Леополісу (АШАН) доїхати не можна.
А яка саме оплата буде впроваджена?

Re: Плюси та мінуси нової схеми

ПовідомленняДодано: П'ят, 16 грудня 2011, 18:34
Mike
маряна написав:Ще один недолік з Левандівки (вул. Широка) на Чорновола (до бомби і дальше на Топольну) ні яка маршрутка не їде. Тобто бабульки які їздять в лікарню мають пересідати.
Студенти які їдуть на Підголоско, мають зранку добиратися з пересадками.
невже не можна впустити маршрутку по маршруту № 56. Я впевнена, що багато людей були б ЗА.Оскільки з Левандівки ні на Городоцьку (до МЕТРО), ні на ГАЛИЦЬКЕ ПЕРЕХРЕСТЯ однією маршруткою доїхати не можна.
Так само і до Кінкрос Леополісу (АШАН) доїхати не можна.

Погоджуюсь. Але якщо "багато людей були б ЗА", то чому ці люди не прийдуть на громадські слухання(яких було уже більше десятка) і не заявлять про це? Чому не подадуть скарг в письмовому вигляді в міськраду?
От якби це зробив хоча б 1% населення Левандівки... :)
По кількох рейсах на основі аргументованих звернень жителів міста були внесені зміни.

маряна написав:А яка саме оплата буде впроваджена?

Подібна до тієї що є на радіальних маршрутах уже зараз. Берете трансферний квиток у водія і можете пересісти на іншу маршрутку безоплатно.

Re: Плюси та мінуси нової схеми

ПовідомленняДодано: П'ят, 16 грудня 2011, 18:36
Kaljann
Тепер багато куди не можна бути доїхати однією маршруткою. В тому і суть схеми - замінити маршрутки на великі автобуси\трол\трамваї вдповідно з пересадками. 56 -156 ніби як залишають, якщо я вас зрозумів правильно, звірте тут. ІМХО актуальніше вимагати продовження маршруту 23 (обрізаний до приміського 53). ніж до Ашану.
Про оплату достовірно відомо лише таке:
"квиток - Це пластикова картка, яка матиме різні програми, тобто разова поїздка, денний проїзд, місячний абонемент і так далі. Поповнення – як у мобільного телефону."
Оплата: "Зважаючи на критичний фінансовий стан електротранспорту, розглядається питання підняття тарифу до 1,5 грн, на автобусних маршрутах таке питання наразі не розглядається" М. Жук, чат на захід.нет

Re: Плюси та мінуси нової схеми

ПовідомленняДодано: П'ят, 16 грудня 2011, 22:02
Володя
Хочу висловити і своє зауваження.Всім охочим пропоную проявити маленьку кмітливість уже зараз. Всі ми пам"ятаємо нещодавну кампанію із реєстрацією автобусів для перевезення пасажирів. Всім їм давали нові номери жовтого кольору.... А тепер увага, - придивіться до нових так званих радіальних маршрутів, що курсують уже зараз. Нові великі автобуси, а реєстраційні номери на них чомусь білі. Чому, може це не пасажирські автобуси, а "грузовози", чи "приватовози", га?

Re: Плюси та мінуси нової схеми

ПовідомленняДодано: Суб, 17 грудня 2011, 21:47
галя
Якщо з нашого району не можливо було добратись в якийсь інший район нам потрібно було пересідати 2 рази, то тепер треба буде 4......Це смішно!!!! ...А той Жук взагалі далекий від наших транспортних проблем, бо їздить на машині і йому пофіг, як будуть добиратися "прості смертні"....

Re: Яким маршрутом можна проїхати

ПовідомленняДодано: Нед, 18 грудня 2011, 22:55
Володимир
так це взагалі жесть))) як можна впроваджувати такі маршрути??? в тій міській раді сидять одні товстосуми яким взагалі всерівно як простий народ буде добиратися з того чи іншого району на з дому на роботу і навпаки....нехай б самі попробували поїздити по цих маршрутах...

Плюси та мінуси нової схеми

ПовідомленняДодано: Пон, 19 грудня 2011, 10:12
Val
Чому немає ЖОДНОГО транспорту яким можна доїхати від початку Личаківської до Пасічної (Китайської). Дві вулиці, що переходять одна в одну і немають ніякого відношення до центру, а маршрутку ні одну не пустили, хоча до цьго були 21, 30, 38, 63, 72, 96 ?????? Як це зрозуміти. Взагалі вул. Пасічну розгрузили так, що мешканцям напевно прийдеться ходити пішки. Як можна їхати 5 км з пересадкою за 4 гр ???? Це не занадто ???

Re: Плюси та мінуси нової схеми

ПовідомленняДодано: Пон, 19 грудня 2011, 13:02
borest
Був собі такий маршрут як 72, їздив, до центру не заїжджав, де він???

Re: Плюси та мінуси нової схеми

ПовідомленняДодано: Пон, 19 грудня 2011, 18:00
sergrit
Val написав:Чому немає ЖОДНОГО транспорту яким можна доїхати від початку Личаківської до Пасічної (Китайської). Дві вулиці, що переходять одна в одну і немають ніякого відношення до центру, а маршрутку ні одну не пустили, хоча до цьго були 21, 30, 38, 63, 72, 96 ?????? Як це зрозуміти. Взагалі вул. Пасічну розгрузили так, що мешканцям напевно прийдеться ходити пішки. Як можна їхати 5 км з пересадкою за 4 гр ???? Це не занадто ???

Тут дійсно щось реально не подумали. Я кожен день хожу по Личаківській і бачу як радіальний маршрут 5A у Винники ганяє порожняк, в той час як маршрутки на Пасічну забиті по самі вуха. Як на мене треба пустити 5A на Пасічну, Вашингтона з кінцевою на АС на Зеленій, наприклад. А у Винники завернути додатковий хордовий маршрут.