Сторінка 20 з 31

Re: Яким маршрутом можна проїхати

ПовідомленняДодано: Чет, 12 січня 2012, 16:14
ВІТЯ
Нехай тішо придумали і їздять на тих маршрутах. Вони придумали, щоб їм не заважали маршрутки їздити на іномарках своїх!!!!

Re: Яким маршрутом можна проїхати

ПовідомленняДодано: Чет, 12 січня 2012, 18:29
тася
Підскажіть,будь-ласка,як проїхати з галицького перехрестя до окружного військового госпіталю що на личаківькій. Дякую

Re: Яким маршрутом можна проїхати

ПовідомленняДодано: Чет, 12 січня 2012, 20:52
Валерій
Соломинка написав:Підкажіть будь ласка як добратись з від площі Митної, початку Личаківської до Санта- барбари???? Я живу на Сихові а працюю на початку Личаківської...на добирання на роботу не скаржусь.....а от як добратись додому......=/

Без проблем їде автобус 4А, їхати пів години. У нього кінцева на Підвальній, їде попри початок Личаківської. ;)

Re: Яким маршрутом можна проїхати з Щурата до аеропорту

ПовідомленняДодано: Чет, 12 січня 2012, 21:59
NIFER2012TITI
Чому відмінили 95 маршрутку????

Re: Яким маршрутом можна проїхати

ПовідомленняДодано: Чет, 12 січня 2012, 22:01
Петро
Я теж не розумію, чому його забрали????

Re: Яким маршрутом можна проїхати

ПовідомленняДодано: Чет, 12 січня 2012, 23:25
Kaljann
ІМВ написав:А я думав, що Ви із тих. Ну якщо Ви не із тих, то вибачаюсь, хоча є сумніви. Дотично напевно Ви пов'язані з ними (родичі, друзі і.т.п.), бо володієте цікавою інфою в цій сфері. А за сайт велике ДЯКУЮ. За нанесення оперативних змін в маршрутах і.т.п. Так тримати і надалі.


Про такий сайт як гугл чули?? Знайдеться все, було б бажання.

Re: Яким маршрутом можна проїхати

ПовідомленняДодано: П'ят, 13 січня 2012, 14:32
Rolanta
І що, тепер так і буде? Це ж неможливо, куди діли 22 і 10? :evil: Ними так швидко було добиратись до центру, а тепер з Кульпару (зупинка Щирецька) їде хіба трол 2 і 25 (57) і 7 (12), і 25 та 7 їдуть по Любінській що ще -10хв, виходжу за півтори години щоб на роботу не спізнитись :| . І ці дві маршрутки тепер постійно переповнені :!: А ще мене зацікавила фраза про те, що ПЕРЕСАДКИ будуть БЕЗКОШТОВНИМИ, а це яким чином планувалось таке зробити? І чому в нас завжди тільки говорять, про те, що буде добре, а починається все з поганого :geek: І де ті великі маршрутки які нам обіцяли? То маршрути вони з 1 числа змінили, обіцявши що буде як у людей, і де воно? Раз так, то поки не довели би до ладу усе, потрібно було не чіпати , те що є :!:

Re: Яким маршрутом можна проїхати

ПовідомленняДодано: П'ят, 13 січня 2012, 16:25
Оленка
Яке діло тим"фантазерам", котрі розробляли схему маршруток, до людей...вони садять свої дупи у сложбові авто і зі спокійною душею їдуть через "розгружений " центр.....шоб вони повиздихали падлюки!!!!!!

Re: Яким маршрутом можна проїхати

ПовідомленняДодано: П'ят, 13 січня 2012, 17:10
Улянка
Мені потрібно добратися з Грінченка (1) до Городоцької (282)
Теоретично дуже гарно були описані маршрути 1А з пересадкою на 2А
Практично: обидва маршрути їздять приблизно 1 раз на годину (чи на 40 хв., що не суттєво), тривалість маршруту 20-30 хв. - можна приблизно прикинути ,скільки часу займає щоденне добирання на роботу і з роботи! Я один раз спробувала - дорога зайняла 2 год. 20 хв. в один бік!!!!
Користуюся іншими (приміськими) маршрутами з пересадкою, але оскільки йдеться про щоденний 2-х разовий проїзд, то хотілося б користуватися обіцяними зручностями і трансферним квитком

Re: Яким маршрутом можна проїхати

ПовідомленняДодано: П'ят, 13 січня 2012, 23:42
YuraS
Усім вітання!

Справді маршруток стало значно менше, відповідно, дістатися омріяної зупинки обернено пропорційно важче.
Справа не стільки можливо у тому що подекуди приходиться добиратися двома маршрутами, скільки у тому, що на це потрібно купу часу ( а час сьогодні таки коштує).
Пани, які затверджували схему роботи міського електротранспорту 2012, напевно ніколи не бували у Європі (різниця між нашими посадовцями та європейськими банально проста - у Європі спершу думають - потім впроваджують, у нас навпаки).
Не вірю наприклад у те, що у Львові хтось з посадовців цікавився пасажиропотоком (хоча б по якомусь з маршрутів), годинами пік і т.д.
Я вже мовчу про якість нашого міського електротранспорту, який в переважній більшості потрібно було списати 10-ки років тому (період експлуатації зашкалює).
Напевно знайдуться скептики, які скажуть, так грошей немає на якісний міський електротранспорт і т.д.
Відповім і на це питання - гаразд, грошей немає, тоді давайте їх заробимо, банально просто,
давайте введемо плату за проїзд вулицями нашого міста приватним автотранспортом (принаймні значною частиною міста) (достатньо велику щоб заробити гроші на новий міський електротранспорт) і т.д.
До речі у багатьох європейських містах проводиться постійна боротьба за екологію та чистоту природнього середовища, там по місту їздять на велосипедах (доречі міністри теж на роботу добираються таким способом).
Можливо ми вже доросли до європейської культури та можемо організувати щось подібне (капіталовкладення теж не великі - варто лише облаштувати паркувальні місця для двоколісних друзів та зробити відповідну розмітку на дорогах).
Уявляєте який позитив ми отримаємо - чисте місто, немає жодних корків, кожна людина може розрахувати свій час + зміцнення здоров"я нашої нації.
Нам варто починати з себе і ось побачите як швидко інші великі міста приєднаються до цієї ідеї.
Вірю, що справа тут не у грошах, а лише у логіці(підході) та у бажанні зробити цей світ кращим
Тоді у нас не буде подвійних стандартів та відповідно через якийсь рік-другий зникнуть проблеми з добиранням (по місту).
Чи зможуть наші посадовці переступити через себе та організувати щось подібне????