ivden написав:Такі нічні автобуси беззаперечно є актуальними і потенційно рентабельними. Дійсно проблема довести їх наявність до мешканців міста і саме до тих, хто повертається додому пізно. Саме дещево і ефективно було б розмістити інформацію про такі маршрути в самихавтобусах. За один тиждень інформацію отримали б напевно 80% потенційних клієнтів..
Я так розумію ти маєш на увазі в інших, денних маршрутках. Бо якщо про нічні мало хто знає, і їздять лише ті хто знають, або повезло здибати цю «квітучу папороть» — то який зміст в самих нічних розміщувати рекламу про них, якщо люди які в них сідають і так знають. Хіба карту маршруту, як в тролейбусах.
На мою думку якщо розмістити знаки на ключових зупинках з часом прибуття і картою маршруту. Наприклад: зупинка біля гот Львів: прибуття 22:45, відправлення 23:00, маршрут № Х і мапа руху. І на проміжних, зупинка нехай біля Водоканалу на Зеленій. Також знак поставити: прибуття 23:20 відправлення 23:21, маршрут № Х, і мапа руху. І так для кожного моменту прибуття на зупинку, 23:20, 00:20, 01:20. То був би хороший інформаційний ефект. Удень люди поки чекатимуть маршрутки або тролейбуси - зможуть прочитати, вивчити маршрут, запам'ятати о котрій на їхню зупинку мусить прибути нічна маршрутка. Але це вже має бути зроблено після того як надресирують водіїв, бо прийдуть люди вночі на зупинку, а маршрутки нема вчасно, ну почекають 10 хвилин — далі нема, розвернуться, плюнуть, матюкнуть владу і підуть або на таксі або пішки куди їм там треба.
Отож ця проблема контролю водіїв. А то він собі подивиться шо нікого нема і звалить з маршруту, або буде стояти на зупинках чекати, як денні люблять коли в них людей бракне. А тут головне щоб графік чітко виконувався. 23:00 — зачинив двері і рушив від зупинки.
П.С. можу помилятись, висловлюю свої припущення, інтуїтивні здогади, які базуються на спостереженні за людьми на зупинках і досвіду користування львівськими денними маршрутками