Важливість сайтів електронної комерції
Додано: Вів, 15 лютого 2022, 13:52
Показник відмов Клієнти, які відвідують веб-сайт електронної комерції, переглядають веб-сайт або негайно залишають його. Проте покинути сайт, нічого не роблячи, не обов’язково погано. Іноді клієнти просто не вирішують, чи хочуть вони купити відразу.
Визначити показник відмов просто: розділіть загальну кількість унікальних відвідувань на загальну кількість оголошень на веб-сайті, а потім помножте на 100.
Наприклад, якщо 500 відвідувачів відвідують домашню сторінку за тиждень, а 50 одразу залишають домашню сторінку, не переходячи на інші сторінки, то показник відмов домашньої сторінки становить 10%.
Показники відмов важливі, оскільки вони вказують на релевантність вмісту сторінки. Крім того, вони привертають увагу та прихильність користувачів до сайту, оскільки демонструють ентузіазм і задоволення від пошуку інформації, яку вони шукають.
читайте більше тут
Середня вартість замовлення Компанії повинні розпізнавати купівельну поведінку своїх клієнтів, щоб легко коригувати свої стратегії онлайн-продажів.
Середня вартість замовлення (AOV) — це середня сума, яку клієнти витрачають, коли роблять покупки на сайті електронної комерції. Щоб розрахувати AOV, просто розділіть загальний дохід на кількість замовлень.
Це дозволяє їм легко коригувати ціни на продукцію та планувати, як майбутні продукти можуть бути ефективно продані. Крім того, AOV також інформує компанії, які з їхніх продуктів привертають більше уваги клієнтів, ніж менш помітні.
Це дозволить компаніям краще вдосконалити ці продукти або представити товари, які важливіші для поточних потреб клієнтів. Це ключовий показник електронної комерції, який допомагає підприємствам розробляти ефективну тактику онлайн-маркетингу та стратегію ціноутворення.
Коефіцієнт конверсії доходу Однією з цілей компаній, які зосереджуються на продажах через електронну комерцію, є перетворення потенційних клієнтів у покупців. Коефіцієнт конверсії доходу – це показник, який визначає відсоток людей, які не лише відвідують веб-сайт компанії чи цільову сторінку, але й фактично здійснюють конверсію.
Таким чином вони вносять безпосередній внесок у оборот компанії.
перекладено з
التسويق المباشر
متخصص سيو
كورس سيو