Осторожно, покращено
Додано: Вів, 03 січня 2012, 10:31
Короче, я афігєваю не тільки і не стільки від нової схеми, скільки від того, що:
1) ці ідіоти від міськзради на зупинках понаклеювали, ніштоже сумняшеся, схему всіх маршрутів підряд, замість конкретно тих, які через цю зупинку проходять
2) понаклеювали її навіть не на всіх зупинках, тож пес розбере, де тепер є зупинка — частину ж познімали, а не всі колишні зупинки демонтували
3) хтось обіцяв рух з 6:00 до 24:00 — я б хотів подивитися, як він з двома гривнями в кишені буде чекати на будь-що після 22:30. Я вчора не дочекався.
4) ще хтось обіцяв інтервал руху 10 хвилин. Хрєн там. Після 21:00 радіальні автобуси спішать в парк, гейби в водія розвільнення.
5) водії ніби зобов'язані видавати квитки, і тут теж хрєн там. Поки два рази не попросиш, не дають.
Воно, канєшно, правильно, що є типу гаряча лінія, на яку мер слізно просив дзвонити і скаржитись, інша справа, що ані електронні звернення, ані телефонні дзвінки нікого ні до чого не зобов'язують, бо в нас таке придуркувате законоудавство. А тому мене б цікавило таке:
1) кому ж насправді треба керувати теплі [s]лампові[/s] паперові скарги на роботу транспорту, щоб заходів таки було вжито.
2) на які підзаконні акти посилатись, щоб виключити отримання відписок типу «нестача палива/коштів/автобуси не докупили/у водія бєлочка». Тобто де сказано, що вони таки зобов'язані дотримуватись того, що на графіку, і що мене їх внутрішні проблеми не повинні колихати.
3) як довести, що таке явисько мало місце. Можуть же ж і відписати, що факти не підтвердились. Збирати підписи злих потенційних пасажирів? Перепиняти автобуси, що їдуть в парк, і брати у водіїв інтерв'ю, чому їм саме тепер приспічило з'їхати з маршруту? Як я доведу, що стояв замість 10 хвилин максимум цілих сорок, а то й п'ятдесят?
Взагалі, було б цікаво автоматизувати подачу скарг, десь приблизно як Рос/УкрЯма чи РосПіл це роблять.
1) ці ідіоти від міськзради на зупинках понаклеювали, ніштоже сумняшеся, схему всіх маршрутів підряд, замість конкретно тих, які через цю зупинку проходять
2) понаклеювали її навіть не на всіх зупинках, тож пес розбере, де тепер є зупинка — частину ж познімали, а не всі колишні зупинки демонтували
3) хтось обіцяв рух з 6:00 до 24:00 — я б хотів подивитися, як він з двома гривнями в кишені буде чекати на будь-що після 22:30. Я вчора не дочекався.
4) ще хтось обіцяв інтервал руху 10 хвилин. Хрєн там. Після 21:00 радіальні автобуси спішать в парк, гейби в водія розвільнення.
5) водії ніби зобов'язані видавати квитки, і тут теж хрєн там. Поки два рази не попросиш, не дають.
Воно, канєшно, правильно, що є типу гаряча лінія, на яку мер слізно просив дзвонити і скаржитись, інша справа, що ані електронні звернення, ані телефонні дзвінки нікого ні до чого не зобов'язують, бо в нас таке придуркувате законоудавство. А тому мене б цікавило таке:
1) кому ж насправді треба керувати теплі [s]лампові[/s] паперові скарги на роботу транспорту, щоб заходів таки було вжито.
2) на які підзаконні акти посилатись, щоб виключити отримання відписок типу «нестача палива/коштів/автобуси не докупили/у водія бєлочка». Тобто де сказано, що вони таки зобов'язані дотримуватись того, що на графіку, і що мене їх внутрішні проблеми не повинні колихати.
3) як довести, що таке явисько мало місце. Можуть же ж і відписати, що факти не підтвердились. Збирати підписи злих потенційних пасажирів? Перепиняти автобуси, що їдуть в парк, і брати у водіїв інтерв'ю, чому їм саме тепер приспічило з'їхати з маршруту? Як я доведу, що стояв замість 10 хвилин максимум цілих сорок, а то й п'ятдесят?
Взагалі, було б цікаво автоматизувати подачу скарг, десь приблизно як Рос/УкрЯма чи РосПіл це роблять.